Over mij

Ik ben Lisa, geboren in het jaar 1986 in een piepklein dorpje. Nu woon ik samen met mijn man en twee dochters aan de rand van het land.
Inspiratie voor kinderfeestjes is voor mij een tweede natuur geworden sinds onze meiden rijp waren om hun verjaardag met een partijtje te vieren.
Aangezien we niet genoeg kinderen hebben om het hele jaar door feestjes te organiseren (goh zou ook wel duur worden) wil ik liever mijn ervaring en expertise delen met de rest van de wereld.
Voor mij voelt het heel normaal om kinderfeestjes uitbundig en uitgebreid te vieren. Al snel kwam ik erachter dat, dat zeker niet voor iedereen geldt. Soms bracht ik onze dames naar een feestje waar nog net 1 ballon op was gehangen. Niet dat daar per se iets mis mee is maar het kan gewoon veel en veel leuker!
Voor iedereen die op zoek is naar ideeën maar vastloopt, niet weet waar te beginnen, nog nooit een kinderfeestje heeft georganiseerd of simpelweg geen tijd heeft om erover na te denken?
​
Daarvoor ben ik. Ik ga ervoor zorgen dat jij makkelijk een feestje opstelt en het liefst eentje die jouw jarige job of jet nooit meer zal vergeten.
​
Ik neem je mee in mijn ervaringen en mijn missers. Lijstjes en praktische tips. Budget of uitbundig. Een feestje van A tot Z.
​
​
​
​
​
Organiseren en plannen heeft altijd in mijn bloed gezeten. Het uitvoeren ervan soms iets minder..... maar de planning klopte als een bus.
​
Hoe het begon:
In 2016 zijn Wolter en ik getrouwd. We waren ondertussen met een gigantische verbouwing bezig terwijl ik me stortte op de organisatie van de gehele bruiloft.
​
Je leest het goed, de GEHELE bruiloft!
​
De kinderen waren toen nog 1 en 3 jaar oud en tijd was schaars.
Ik had hulp nodig!
En niet zo'n klein beetje ook maar aangezien ik een ontzettende controlfreak ben wil ik het zeker niet uit handen geven.
​
Ik vond een hele lieve weddingplanner en met haar hebben we alle stappen doorgenomen om een pracht van een bruiloft te organiseren. Na dit consult en haar handige excell bestanden ging ik aan de slag.
​
Mijn zus was de ceremoniemeester, dit was ze al eens voor iemand anders geweest, ze verwachtte een hoop werk.
​
Maar na het versturen van de uitnodigingen hoefde ze niets meer te doen :)
​
Wolter koos af en toe iets uit waar ik mee bezig was en verder heb ik alles geregeld.
​
Oja had ik al gezegd dat we maar 6 maanden de tijd hadden om alles te organiseren?
​
Zo overkwam het me dus dat ik pas twee weken van te voren de dj heb geboekt. Misverstandje met de locatie maar joh we hebben er een en hij was prima.
​
Gelukkig ben ik geen perfectionist (uhmmm meestal) anders was het huilen op de "mooiste dag van je leven" ;);).
​
De heliumballonnen heb ik welgeteld 7 dagen van te voren geregeld.
​
Op de dag zelf ging bijna alles mis. Maar dat kon me niets schelen. Het was een prachtige zonnige dag in april. Dus wat wil je nog meer.
​
Mijn zus heb ik twee dagen van te voren een dagplanning gestuurd met alle telefoonnummers van de leveranciers.
​
De locatie was een strandtent in Scheveningen (op dit strand was ook onze eerste date precies 10 jaar daarvoor), hoe de leveranciers naar de locatie kwamen heb ik me niet druk om gemaakt. Hun pakkie aan. Verder regelde de locatie de rest.
​
Het was voor hen de eerste bruiloft van het jaar. Ik weet nog heel goed dat ik in de ochtend de locatie checkte en de manager onwijs in de stress zat. Ze stelde me gerust dat alles goed kwam en ik vertelde haar hetzelfde.
Ze was dankbaar voor de meest relaxte bruid ooit.
​
De trouwambtenaar was te laat (we hadden een bn'er ingehuurd) en de back-up van de gemeente stond al nerveus om zich heen te kijken.
De blini's na de prosecco heb ik nooit gezien waardoor ik redelijk dizzy werd.
Het eten begon te laat.
De taart was te laat.
De openingsdans startte daardoor ook laat en veel gasten gingen rond 11 uur weg want tja ver rijden enzo.
​
De supernanny's die we hadden ingehuurd waren top! Dit was echt geweldig. We hadden totaal 12 kinderen op de bruiloft die van begin tot eind vermaakt werden. Het eten was heerlijk en ik heb geweldig genoten van de hele dag.
​
Mijn zus zei nog tegen me: als ik ooit ga trouwen word jij mijn weddingplanner..... ik wacht nog steeds, hihi.
​
Ik vond dit een geweldige ervaring. Niet alleen de dag maar ook om alles te regelen. Een passie voor organiseren was geboren.
